2007. december 23., vasárnap

Csülkös kocka


Tegnap nem raktuk bele az összes főtt csülköt a levesbe, gondoltam ma alkotok belőle valamit, úgyis ebédelni is kell valamit. Így készült a sonkás kocka mintájára a csülkös kocka. Ráadásul mintegy fél órát igénybe is vett az elkészítése, úgyhogy azt hiszem, jó barátok lettünk mi ketten, a csülkös kocka és én.



Hozzávalók:





  • 15 dkg maradék főtt csülök




  • 25 dkg nagykocka tészta




  • 1 kis doboz tejföl




  • 5 dkg sajt




  • 1 egész tojás




  • só, bors, pici olaj




A tésztát megfőztem (só, olaj), közben felaprítottam a csülköt, összekevertem a tejföllel, reszelt sajttal, beleütöttem a tojást, sóztam, borsoztam. Összekevertem a leszűrt tésztával, és jénaiba öntve, lefedés nélkül, 190 fokra előmelegítettsütőben 10 perc alatt összesütöttem.



3 adag, saját fejlesztés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése