2007. december 10., hétfő

Tejfölös-fűszeres csirke


Azt mondta Valaki anyukája, hogy csináljak már valamit a két csirkemellel. Mert én másképp fűszerezek, mint ő, bátrabban, és szeretnek másfélét enni néha. Gondoltam, ha már arra jártam, megcsinálom a tüzes húsgombócokat. Aztán mire kettőt néztem, a pipicicik felcsíkozottan hevertek. Kicsit bosszankodtam, aztán rögtönöztem.



Hozzávalók:





  • 2 csirkemell




  • 2 teáskanál mustár




  • pirospaprika




  • natúr vegeta




  • provanszi fűszerkeverék




  • őrölt rozmaring




  • bors




  • 2 gerezd fokhagyma




  • 1 evőkanál paradicsompüré




  • olivaolaj




  • 1 doboz teföl




Egy kis olivaolajban összekevertem a fűszereket, egy evőkanál tejföllel alaposan kikevertem, és ebbe alaposan beleforgattam a csirkecsíkokat. Egy jó fél órát állni hagytam, majd teflonserpenyőbe borítottam szottyostul, magas lángon átpirítottam a húsokat, és felöntöttem 1,5 dl vízzel. 20 perc alatt készre főztem, ekkor kihalásztam a husit, a szaftba kevertem a maradék tejfölt, és berotyogtattam a szaftot. Párolt zöldséggel isteni ebéd lett belőle.



6 adag, saját fejlesztés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése