2007. december 30., vasárnap

Virslis bucik szilveszterre - BÚÉK


Nemisbéka asszony Malackák pizsamában és takaróban :) c. művét szerettem volna elkövetni, hogy majd visszük őket este a házibuliba. Mivel több volt a virsli, gondoltam, bátran emelhetem egy kicsit a liszt és a tej mennyiségét, és rendben leszünk. Nos, nem így sikerült. Az összes virslis buci szétnyílt, a sajt kifolyt, és pont úgy néznek ki, mint a képeskönyben, amikor a kukacok kimásznak épp az almából. Legközelebb ragaszkodni fogok hozzá, hogy inkább enyém lehessen a lencseleves dicsősége, levesben még mindig jobb vagyok, mint sütésben. Sebaj, szerintem meg fogják így is enni :)



Viszont találtam egy témához illő képet, amivel Boldog új évet kívánok minden kedves olvasómnak. Önök moes műsorát hallották, 2007-ből.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése