2008. június 19., csütörtök

Gombás omlett


Hozzávalók:





  • 25 dkg gomba




  • 1 közepes fej hagyma




  • olivaolaj, só, bors, kakukkfű




  • 5 tojás




  • 1 kávéskanál liszt




  • további kevés olivaolaj




Az apró kockákra vágott hagymát olivaolajon megfuttattam. Közben a megtisztított gombát kis kockákra vágtam, és a hagymához adtam. Sóztam, borsoztam jó alaposan, és morzsolt kakukkfüvet szórtam rá, majd lefedtem, max 5 percig közepes melegen pároltam. Amikor szépen levet ereszetett, levettem a serpenyő tetejét, és elforraltam a levét. Ezzel a gomba meg is volt.



A tojásokat szétválasztottam. A sárgákhoz kevertem a kávéskanálnyi lisztet, a fehérjét kemény habbá vertem, és a sárgákhoz forgattam, majd megsóztam. Elővettem a két legnagyobb lapos serpenyőmet, kis olivaolajjal öntöztem, és amikor alaposan felforrósodtak, elfeleztem bennük a tojást. Néhány perc alatt megfordíthatóra sültek, ekkor fordítottam, és készre sütöttem. Tányérra borítottam őket, megkapták a gombát, félbehajtottam, és már csak a fokhagymás-olivaolajas-kiskockás paradocsomsalátát kellett mellétenni.



Kétszemélyes vacsora, köszi Fakanálnak a telefonos segítségért!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése