2009. május 19., kedd

GBT sajtgolyók


A legutóbbi GBT témája a golyó volt. Vagy gömb. Esetleg gombóc. Én sajtgolyókkal készültem, elkélt volna mellé valami saláta, de akár előételnek is kiváló darab.



Hozzávalók:



  • 25 dkg trappista sajt

  • 25 dkg füstölt, kolbászos eidami

  • 3 tojás

  • bors, őrölt szerecsendió

  • zsemlemorzsa a hempergetéshez

  • olaj a kisütéshez



A sajtokat Valakivel lereszeltettem. Egy mély tálba ütöttem a tojásokat, daráltam bele borsot és jó sok szerecsendiót, majd beleforgattam a sajtokat. Ezzel kész is volt a massza. Kisebb diónyi golyókat formáltam belőle, zsemlemorzsába hempergettem, majd jó forró olajban néhány perc alatt megsütöttem őket.



Kb. 50 golyó lett belőle, a receptet az Tutireceptekről vettem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése