2009. június 6., szombat

Mini farfalle cukkinis mártással


Hozzávalók:





  • 3 közepes cukkini




  • egy fej újfokhagyma harmada




  • só, frissen őrölt feketebors, biovegeta, teáskanálnyi szárított bazsalikom




  • 2 evőkanál tejföl




  • 2 evőkanál olaj




  • 20 dkg mini farfalle




Az olajat felforrósítottam, a kisebb kockákra vágott cukkinit (héja maradt) és a nagyjából összevágott újfokhagymát hozzáadtam. Fűszereztem, és úgy 20 perc alatt fedő alatt puhára pároltam. Közben készre főztem a mini farfallét (we love barilla :). Amikor a cukkini megpuhult, levettem róla a fedőt, feljebb kapcsoltam a " lángot" (akarom mondani, a kerámialapot), hogy kicsit elpárolódjon a leve, majd belekevertem a tejfölt, rottyantottam még egyet, és lehetett tálalni.



3 adag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése