2010. március 4., csütörtök

Nagyon csokis keksz

Egy vasárnap délután azt mondja Valaki, nem sütnék-e valamit. Én pedig egész héten az Ízvarázst forgattam, így tökéletesen biztos voltam benne, hogy csokisat kell sütnöm. A keksz szerényen csokoládés aprósütemény névre hallgat a könyvben, ennél azért többet érdemel :) Szerintem érdemes megvárni, amíg teljesen kihűl, melegen nem annyira élvezhető.


Hozzávalók:



  • 25 dkg puha vaj

  • 1 csomag vaníliás cukor

  • 10 dkg barnacukor

  • 20 dkg sima kristálycukor

  • 2 tojás

  • 25 dkg liszt

  • 2 g szárított élesztő

  • 6 dkg kakaópor

  • 19 dkg étcsokoládé


A sütőt előmelegítettem 160 fokra. A vajat, cukrot, vaníliás cukrot robotgéppel alaposan kikevertettem, beleütöttem a tojásokat, hozzákevertem a lisztet, élesztőt, kakaóport, majd a végén az apróra vágott csokoládét. Alaposan elkevertem, majd sütőpapírral bélelt tepsire evőkanállal halmokat pakoltam. 15 perc alatt csodaszépen megsültek-száradtak.


Donna Hay Ízvarázsából dolgoztam


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése