2010. március 19., péntek

Új barátom a konyhában: mindentudó Braun multiquick

A régi aprítógépem elfáradt a hosszú harc alatt, valószínűleg a kése is teljesen életlen, a motorja pedig igen furcsa hangokat ad. Így esett, hogy amikor felmerült a kérdés, mit kérünk nászajándékba, szinte az egyetlen dolog, amit rá tudtam vágni, hogy aprítógépet. Mivel anyámnak fogalma nem volt, mi az az aprítógép, beletett szépen a borítékba némi pénzmagot, és a lelkemre kötötte, hogy azért azt vegyek belőle. Én meg nézegettem, nézegettem, hol elfelejtettem, hol újra eszembe jutott (ejnye), de abban majdnem biztos voltam, hogy Braunt szeretnék, a nővéremnek is ilyen van, régóta, folyamatosan használja és igen jól működik. Kinéztem a vágyott típust, elmentünk a Saturnba, és a sors keze belenyúl, nem volt belőle. Én pedig azt mondtam, hogy innen nem megyek sehová egy Braun nélkül, úgyhogy néztünk valami mást. És lőn. Úgy hívják, hogy Braun Multiquick Professional (alias MR 6550 MFP MC K, ha valaki egész pontosan meg akarja nézni). Van kicsi aprítója, óriási aprítója, habot ver, rúdmixel, és az óriási aprítóhoz csatlakoztatható háromféle vágószerszám (szeletel, kicsit reszel, nagyot reszel), és dagaszt is (vagy tésztát kever, vagymi). Úgy darálta ma a csirkehúst, mint egy álom. Ugyanúgy darálta a múlt héten a földimogyorót, aprította a hagymát, hát én szerelmes vagyok, na :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése