2010. szeptember 12., vasárnap

Tudományos nokedli

Régóta készülök gyakorlatban kipróbálni Okostojás, alias t3v3d3s tudományos nokedlijét, de nem engedte az önérzetem, hiszen nokedlit _mindenki_tud_főzni, ugye. Csakhogy nekem az utóbbi pár alkalommal ragacsos kulimászom lett, nem nokedlim, és most megpróbáltam. Nos, nem is tudom, miért nem vettem eddig elő a kézimixert. Biztos azért, mert azt láttam, hogy anyám fakanállal kavar. Én mostantól tuti nem fogok :)


Hozzávalók:



  • 50 dkg liszt

  • 1 tojás

  • 1 ek olaj

  • 1 dl tej

  • csipet só

  • 4-4,5 dl víz


A víz kivételével mindent beletettem egy nagy tálba, majd még egy kis vizet is, és elkezdtem a kézimixerrel veretni. Végül az egész vizet hozzáadtam (én most 4 dl-nél egy hangyabokányival többnél álltam meg), épp csak elkavartattam a robotgéppel. Közben felforrt a nagy lábosnyi sós víz is, két adagban kifőztem benne a nokedliket, lecsöpögtettem, olajon átforgattam, kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése