2013. január 12., szombat

Zellerkrémleves

Na ez aztán a bonyolult leves :) És még sosem főztem, nem tudom, miért, pedig étteremben, menzán szeretem. Én inkább sűrűbbre hagytam, kenyérkockát úgyse teszek rá, mert nem szeretem, így meg még jobban érezni a zeller ízét, amit a gyerekkori lelkesedésem hiányának dacára igen megszerettem.

Hozzávalók:

  • 1 fej vöröshagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 2 nagy zellergumó
  • 1 kis krumpli
  • 1 ek olaj
  • fél zöldségleveskocka (alnaturást használok), bors
  • 2 dl tejszín
A hagymát megdinszteltem az olajon, hozzáadtam a fokhagymát is. Átpirítottam, beletettem a kockákra vágott zellert és krumplit is. Annyi vízzel öntöttem fel, ami éppen ellepte, hozzáadtam a leveskockát is. Amikor megfőttek a zöldségek, leturmixoltam, felöntöttem a tejszínnel, rottyant egyet és kész.

5 adag lett



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése