2007. február 24., szombat

Kukoricás-sajtszószos penne


Mivel a bankkártyánk alaposan kimerült - így jár, aki síelni is készül, áztatni is megy, és bálban is volt -, életbe lépett a mi van itthon? stratégia. Gyorsan kiderült, hogy tészta lesz a nyerő befutó. Méghozzá sajtszószos tészta. Bár volt maggifixes sajtszósz, az egyrészt rangon aluli, másrészt akkor mit írtam volna ide :) Ezért alkottam, végre.



Hozzávalók:





  • 2 dl tejszín




  • 5 dkg reszelt pannónia




  • 2 kocka medvesajt




  • 1/2 dl fehérbor




  • só, frissen őrölt bors, őrölt szerecsendió




  • fél doboz kukoricakonzerv




  • 1 tojás sárgája




  • 25 dkg penne




A tejszínbe dobtam a reszelt sajtot és a kis darabokra vágott macisajtot, majd beleöntöttem a fehérbort, fűszereztem. Amikor rendesen összeolvadtak a sajtok, beledobtam a kukoricát. Összerotyogtattam, elzártam alatta a gázt, és belekevertem a tojássárgáját. A közben megfőtt tésztához kevertem a szószt, és lehetett is tálalni.



Egy pohár 2004-es Nobilis szőlőbirtokról származó tokaji sárgamuskotállyal kísértük.



3 személyes adag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése