2007. február 17., szombat

Reggeli gondolatok


Egyrészt, meg kéne végre tanulnom a címkéket használni.



Másrészt, én még nem is mondtam, hogy elindult a gasztroblogok gyűjtemény oldala, a bloGasztro, éljen-éljen!



Tegnap nekiláttam a második fordulós töltött izéknek. Nem lett jó. Finom, de nem olyan, mint kellene, és nem fotogén. Vagy nekilátok mégegyszer, vagy kitalálok valami mást :(



Továbbá gondolkodtam azon, amit nemiske írt, hogy ő nem a hagyományos magyar konyhát viszi. Na, nem ezen gondolkodtam, azt visz ő, amit akar :) én azon gondolkodtam, hogy én milyen konyhát viszek. Azt hiszem, hogy fele-fele konyhát. Próbálkoztam régebben és próbálkozom most is új, modern, nemzetközi receptekkel, vannak visszatérő elemek, vannak egyszeri próbálkozások. Vannak saját kreálmányok is, nyáron leginkább és a levesek terén. És nagy nosztalgia van bennem a gyerekkorom ízei iránt, a klasszikusabb magyar ételek iránt, amit szeretek és át is akarok majd adni a gyerekeimnek. Van még ebben restanciám, meg kell tanulnom a vadast, a töltött káposztát, a krumplis lángost, és még egy csomó dolgot.



Hát ez jutott eszembe. Meg az, hogy kellene inni még egy kávét, és hogy a nővéremék ma szalagos fánkot sütnek, a la Horváth Ilona, úgyhogy ott a helyünk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése