2007. február 14., szerda

Télvégi Vidító Ital


A helyzet az, hogy rossz kedvem volt. Talán az eső miatt, talán amiatt, hogy órákat kellett várnom a vonatra, talán mert nem találtam hotspotot, talán mert nem sikerült Prich-et meglátogatni. Vagy csak úgy. Aztán a vonatról leszállva jött az ötlet, hogy erre gyógyír lehet egy enyhébb alkoholtartalmú, meleg, édes ital. Kellemes zenével tálalva. És lőn. Beugrottam a boltba narancsléért, és alkottam. Megjegyzem, már a készítés is jobb kedvre derített. És amikor eszembe jutott a reszelő. És a csészém, ami illik az alkalomhoz. Szóval túlélem :)



Hozzávalók:





  • 1 bögre olcsójános vörösbor, el sem árulom, hogy milyet raktam bele, mert kitagadnak




  • 1 bögre 100%-os narancslé




  • cukor




  • 2 csomag vaníliás cukor




  • 5 szem szegfűszeg




  • 3 szem szegfűbors




  • 1 szerecsendióvirág, ha már barátságot kötöttünk a múltkor




  • 1 karika citrom




  • kis reszelt citromhéj




A bort és a narancslét összeöntöttem, adtam neki meleget, beledobáltam a többi dolgokat, és majdnem felforraltam. Kicsit habos lett, de kicsire nem adunk.



1 személyes adag




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése