2007. június 7., csütörtök

Meglepő és mulatságos meggyleves


A meggyet a Hold utcai piacon vettem, majd a maradéka a szolid 30 fokban utazott Vp-be. Kezde megadni magát, Valaki kocsmázni ment, én meg kitaláltam a tutit. Meglepem a maradékból készült meggylevessel holnapra. Mondjuk nem találtam mindent a legénylakásban, amit normális esetben gyümölcslevesbe nyomatok, de sebaj :)



Hozzávalók:





  • 3 marék meggy




  • 3 evőkanál cukor




  • 8-10 szem szegfűszeg és szegfűbors




  • 1 kávéskanál őrölt gyömbér




  • 1 dl tejföl




  • 1 teáskanál liszt




A meggyet megmostam, leszáraztam, és felengedtem annyi vízzel, hogy bőven ellepje. Hozzáadtam a cukrot, a fűszereket, és felforraltam. Habverővel a tejfölbe kevertem a lisztet, felengedtem 1 deci hideg vízzel, és a forró leveshez adtam.



Most hűl, mindjárt kihalászom belőle a darabos fűszert, hogy holnap ne az domináljon nagyon. És nagyon kíváncsian várom a végeredményt :)) (a citrom nekem kicsit hiányzik)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése