2007. június 9., szombat

Tárkonyos csirke


Hozzávalók:





  • 50 dkg csirke felsőcombfilé




  • 1 húsleveskocka




  • 2 gerezd fokhagyma




  • 1 evőkanál tárkony




  • frissen őrölt vegyesbors




  • 1,5 dl tejföl




A húst felkockáztam, beleszórtam egy fazékba, felöntöttem 4 dl vízzel, beledobtam a leveskockát, és alágyújtottam. Amikor felforrt, megborsoztam, beleszórtam a tárkonyt és belenyomtam a fokhagymát, és közepesre halkítottam a lángot. Jó 20 perc múlva kihalásztam a húsokat, és fedő nélkül nagy lángon beforraltam a szaftot, kb. a fele mennyiségre. Ekkor lehúztam a tűzről, habverővel simára kevertem benne a tejfölt, és újra visszaraktam a tűzre. Ismét beforraltam, majd visszadobtam bele a húsokat, és lehetett tálalni. Petrezselymes krumplit ettünk hozzá. Nekem egyébként kicsit hiányzott a szaft besűrítése egy kis liszttel, majd legközelebb kipróbálom amúgy is.



Nem nagyon éheseknek 4 adag. Nemisbékától merítettem az ötletet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése