2007. szeptember 23., vasárnap

Khm


Enyhe gasztromélypont. Egyrészt, a hétfőn hazahozott (múlt pénteken készült) májpástétomot bennehagytuk az autóban, aztán Valaki az erkélyre száműzte, legjobb ötlet, végül is a nappali csúcshőmérséklet 35 fok mostanában. Másrészt a hétfőn megmelegített Bertolli szósz maradéka is előlmaradt. Hősként viselkedtem, és felszámoltam őket. A májpástétom kellemes csalódást okozott, vagyis inkább a tupperware edényemben csalódtam ismét kellemesen, hát jó szaga nem volt a cuccnak, de nagyon rossz sem. Most mindenesetre jól megérdemelt radleremet kortyolom, azért hányingerem kerekedett az apjó kici penészfoltoktól, valljuk be.



Még azt akartam elmesélni, hogy Spar BIK. Jól bevásároltam, paprika, paradicsom, uborka, sör, virsli, fetasajt, felvágott, zsömle, babámfüle. Kiállom a nemrövid sort, és aztán azt mondja a pénztáros, hogy nem jó kóddal mértem le a paprikát, mert ez nem mittudoménmilyen paprika, hanem sima étkezési, és menjek már vissza. Teszem hozzá, legalább 15-en álltak mögöttem. Még meg is dícsértem magamban a csajt, hogy milyen kedves, spórol nekem. Visszamegyek, kód nincs kiírva. Nagy nehezen megtalálom, lemérem, és láss csodát, pontosan ugyanúgy 199-be kerül az étkezési paprika, mint a nemtudommilyen. Visszamegyek, mondom neki. Aszondja, de nekik a helyes kóddal kell lemérni, mert különben leltárhiány lesz. Hát leszarom aranyoskám bazdmeg, ki kéne rendesen írni az árakat, vagy üzemeltetni egy mérőembert, vagy nem visszaküldeni a kuncsaftot. Jó, nem csinálok botrányt, eddigre 39-en állnak kb. mögöttem. Pakolok a szatyiba, majd hallom az intelligens pénztáros sivítását: itz nóóóó gúúd, no paprika, paradicsom. Vevő hülyén néz. Itz nóóóó gúúd, no paprika, paradicsom. Nem tudom, mi lett a vége az egésznek, de nem csodálom, ha nem tartanak minket vendégszeretőnek bakker. Egy ideig nem kívánok abba a Sparba menni, köszönöm szépen.



Viszont hazajőve kipakoláskor azt látom, hogy Valaki is bevásárolt. Hehe, tele a hűtő. Holnap főzök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése