2007. szeptember 29., szombat

Roosevelt önkiszolgáló étterem


Erősen gondolkodtam, hogy a bejegyzést kategóriáját tekintve a lehúzóba vagy a vendéglátóiparba helyezzem el. Próbáltam néhányszor az egységet, kb. annyit tud, mint a honlapja (azaz semmit, legalábbis az én szememben). Büférendszer, iszonyú rossz elrendezés: az emberek szép nagy tálcával a kezükben bolyonganak a rendkívül szűk helyen, nézegetik, hogy mit egyenek, vagy leginkább is azt, hogy mit egyenek annak érdekében, hogy ne fizessenek horror összeget. Az étterem ugyanis kicsit felülárazott, minden étel tízdekája-ja 165 ft, ha pedig szeletes húst eszik az ember, akkor az darabonként plusz 400. Én nem vagyok egy nagyétkű valaki, de még 1000 magyar forint alatt nem úsztam meg, és akkor még az sem biztos, hogy olyan nagyon jót ettem, sőt. Első alkalommal bepróbálkoztam egy spenóttal, vízízű híg zöld szottyot kaptam. A mai majonézes krumplival csak annyi baj volt, hogy a krumpli nem volt megfőve, a majonéz helyett pedig valami ízetlen, elsősorban sótlan tejfölt löttyintettek rá. Nos, engem a szar és drága ételért nem kárpótol a kilátás a Lánchídra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése