2012. december 21., péntek

Narancsos krémmel töltött bonbon

Újabb kísérlet bonbonfronton. Igazság szerint a 3/4-e már el is fogyott, mert az egyik formából saaaajnos sérülten jöttek ki (gondolom, nem olyan jó minőségű a forma, túl merev a szilikon). Szóval meg kellett ennünk. Kibírtuk.

Hozzávalók:

  • 12 dkg 60%-os étcsoki (a külsejéhez)
  • 7,5 dkg étcsoki 
  • 0,5 dl tejszín
  • 2 dkg vaj
  • fél narancs reszelt héja
A bevonatnak szánt csoki kétharmadát gőz fölött megolvasztottam, levettem a tűzről gőzről, és belekevertem a maradék, apróra tört csokit. Addig kevertem, míg minden darabja el nem olvadt. Ezzel kentem ki a bonbonformákat kétizíglen. Úgymint kikenés, hűtő, kikenés, hűtő.


A töltelékhez valókat összeolvasztottam szintén gőz fölött, majd hagytam teljesen kihűlni. Ekkor elővettem a becsokizott formákat, a töltelékkel kétharmadig raktam őket, újra hűtőbe mentek. 

Végül kicsit újramelegítettem a bevonatnak szánt csokit, és kiskanál segítségével lezártam a bonbonokat. Hűtő, kifordítás, pipa.

24 db lett, a recept ismételten Puffintól.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése