2012. december 12., szerda

Mexikói csirkeragu

Gyors, egyszerű, kiváló ebéd. Csíphet is, lilahagymázni is lehet, ahogy jólesik. 

Hozzávalók:

  • 1 kis fej hagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 doboz hámozott paradicsomkonzerv (240 g)
  • 1 nagy csirkemell fele (az egész fele, akkor az egy fél, vagy egy mell, vagymi :)
  • fél doboz vörösbabkonzerv
  • 1 tk barna cukor
  • só 
  • kevés olívaolaj
  • cayenne-i bors
  • karikákra vágott lilahagyma
A hagymát az olajon megdinszteltem, hozzáadtam az áttört fokhagymát, 1 percig pirítottam együtt. Beleöntöttem a paradicsomkonzervet, belekevertem a cukrot, sót, cayenne-i borsot, és a csirkemellett félbe vágva. Addig főztem, míg a hús meg nem puhult, ekkor kiszedtem egy tányérra, két villával széthuzigáltam-aprítottam, majd visszatettem a szószba. Belekevertem a vörösbabot, rottyantottam egyet, majd a tetejére tettem a hagymakarikákat. Kukoricás rizzsel tálaltam.

2 adag. Nagyon meglepő módon a Good Food magazinban találtam a receptet. Ugyanis mostanában onnan inspirálódom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése