2008. május 11., vasárnap

Tonhalas tésztasaláta


Ünnepnap, szép idő, grillezés. Feladat: vigyünk salátát. Mondom: coleslaw vagy tonhalas tésztasaláta. Mondja: inkább tészta. Mondom: az jó, a coleslaw már úgyis ott figyel a blogomban :)



Hozzávalók:





  • 1/2 kg fussili (én Colavitát vettem, mint oly sokszor)




  • 2 doboz paradicsomos tonhalkonzerv (ez simának indult, csak benéztem, de a paradicsom csak javított rajta)




  • 1/2 doboz kukorica




  • 1 normál üveg csemegeuborka harmada




  • kb. 10 dkg magozott zöld olivabogyó




  • 1 fej hagyma




  • 1,5 dl bolti majonéz




  • 3 dl tejföl




  • 2 evőkanál zöldborsos dijoni mustár




  • só, bors, 1 evőkanál cukor




  • olivaolaj




Az előírás szerintinél kicsit tovább főztem a tésztát, majd leszűrtem, lecsöpögtettem, és kicsit meglocsoltam olivaolajjal. Közben megpucoltam és az aprítógéppel jól felaprítottam a hagymát, amit kicsit megsóztam, hogy veszítsen a nyersségéből. Amíg a tészta hűlt, egy másik tálban összekevertem a majonézt, tejfölt, mustárt, cukrot, sóztam, borsoztam, majd belekevertem a közben megenyhült hagymát is. Végül a tésztára borítottam a tonhalat, a kukoricát, a félkarikázott uborkát, negyedelt-hatodolt olivabogyót és a majonézes szottyot. Alaposan összekevertem, és állni hagytam egy órán keresztül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése