2008. július 26., szombat

Cukkinis izékék


Fel kellett használni a cukkiniket, minél kevesebb álldogálással, de azért ha lehet, blogolhatóan :) Innen ide navigáltam, ahonnan ide jutottam tovább, ami egyébként egészen hasonlít az induló bejegyzésre. A dolog nevét légyszi segítsetek kitalálni!



Hozzávalók:





  • 2 közepes cukkini




  • 2 tojás




  • 2 szál újhagyma




  • löttyintésnyi tejszín




  • só, bors




  • petrezselyem




  • 3-4 dkg reszelt sajt




  • pici olivaolaj




A cukkiniket meghámoztam, megszabadítottam a nagyobbacska magjaitól, és lereszeltettem Valakivel. Hangyányit megsóztam, és magára hagytam egy órára. Amikor kiengedte a levét, alaposan kifacsartam, ráütöttem a tojásokat, ráreszeltem a sajtot, borsoztam, és a nem túl apróra vágott petrezselymet is belekevertem. Na meg a karikákra vágott újhagymát is, majd elfelejtettem. Az így kapott cuccost 4 kiolajozott szuflés edénykében osztottam el, majd 200 fokon 35 perc alatt készre sütöttem.



Majd rakok fel képet is, de most a fényképező beköltözött egy táskába, hosszabb távra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése