2008. szeptember 5., péntek

Tonhalas fussili


Hát büszke nem vagyok az alkotásomra (háttal meg nem kezdünk mondatot :) Nem először fordul elő, hogy a házzal szemben levő kantinban akkora a sor, amit én nem is akarok és nem is bírok végigállni. Hiába főznek jól, hiába adnak normális adagot normális áron (értsd: nem fáj kidobni a maradékot), marha rossz a munkaszervezésük. Hiányzik egy fél ember, így néha van, hogy percekig senki nem ül a kasszánál, közben a sor persze felhalmozódik, amitől kiszolgálni sem tudnak, néha meg a pénztárban ülő hiányzik a kiszolgálók közül, és akkor azért nem haladunk. Persze lemondhatnék már arról, hogy minden rosszul működő munkafolyamatot meg akarjak javítani, de ez a szakmám. Mindenesetre ma lementem a kis dobozkáimmal felszerelve, benéztem, majd kifordultam onnan. Ez még mindig a jobbik eset, a múltkor egy nap háromszor is bepróbálkoztam, a végén majd éhen halva, viszont már a másodiknál sírva fakadtam, pedig az nagyon nem jellemző rám. A múltkor végül porból készült krumplipüré lett az ebéd, most a kamraszekrényben néztem inkább körül.



Hozzávalók:




  • 1 doboz olajos tonhalkonzerv

  • 2 szál újhagyma

  • 1 teáskanálnyi kapribogyó

  • 1 dl tejszín

  • reszelt sajt

  • fussili


A tésztát feltettem főni, közben egy kis olivaolajon enyhén megfuttattam a karikákra vágott újhagymát, éppen csak hogy megkapja a meleg, de roppanós maradjon. Rákanalaztam a tonhalat, majd a nagyjából szétaprított kapribogyót, alaposan megborsoztam, és elkevertem. Amikor a tészta megfőtt, hozzáadtam a tonhalas masszát, alálöttyintettem a tejszínt, és már tálaltam is. Sajtot reszeltem még rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése