2008. szeptember 9., kedd

Hagyományos paradicsomsaláta


Hozzávalók:





  • ecet, cukor, só, víz




  • fokhagyma




  • hagyma




  • paradicsom




  • olaj




  • petrezselyem




Jól megaszondtam a mennyiségeket :) De hát ez pont nem úgy működik, hanem kevergetni kell és kóstolni. Mindenesetre tegnap kb. 3 evőkanál ecethez kevertem 5-6 evőkanál cukrot, meg kb. 2-2,5 teáskanál sót, és persze vízzel öntöttem fel, ebből lett egy hagyományos salátalé. Ebbe egy közepes hagyma felét aprítottam, ezúttal frissen élezett késsel, nagyon apróra kockázva a hagymát, mert szerintem az úgy jó, és 2 gerezd fokhagymát nyomtam bele. 6-7 közepes méretű, jó érett paradicsomot félkarikáztam, ezek úszkáltak bele még a lébe, a saláta tetejét egy kis olivaolajjal locsoltam meg, a tetejét petrezselyemmel kell(ett volna) megszórni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése