2008. szeptember 10., szerda

Szoptatós tea


Elveimmel némiképp ellentétesen (mely szerint nem keverem a szezont a fazonnal, azaz a gasztrovonalat a babavonallal), új kategóriát nyitottam, babás címen. Egyszerűen azért, hogy én magam könnyebben visszakereshessem ezeket az okosságokat. Meg hátha a babás gasztroblogger társaknak jó lesz még valamire. Ez itt egy szoptatós tea például, a tesómnak ajánlotta anno egy bioboltos, ha jól emlékszem. Én ezt iszom most jó egy hete, és szerintem használ. Ha meg nem, arra biztos jó, hogy meglegyen a napi folyadékfogyasztás :)



Hozzávalók:





  • 50 g kerti kakukkfű




  • 30 g csalánlevél




  • 50 g ánizstermés




  • 50 g édesköménytermés




  • 80 g kecskerutafű




  • 40 g konyhakömény




  • 30 g bazsalikom




  • 40 g majoranna




A fentieket összekeverte nekem Valaki egy jó nagy tálban, napi 1-2 literrel iszom belőle. Ja, 1 liter vízhez 4-5 teáskanál cuccot teszek, és hagyom vagy 10 percet állni (esetleg ennél sokkal többet...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése