2009. szeptember 6., vasárnap

Villám tejszínes-gombás csirkemell


Ismét egy elronthatatlannak bizonyuló gyors étel Fakanál barátosnémtól. Pulyka helyett csirkével és egy kis újhagymával. Anyám kommentje: végre valami ehető étel! (amióta újra együtt lakni kényszerülnek, folyamatosan vitáznak a nagyanyámmal, hogy mi az ehető étel. Mami szerint a mákos nudli meg a krumplifőzelék, anyám szerint meg nem. Én csak örülök, hogy ízlett mindenkinek és elfogyott.)



Hozzávalók:




  • 1 csirkemellfilé

  • 25 dkg gomba

  • 2 szál újhagyma

  • 2 dl tejszín

  • 10 dkg trappista sajt

  • só, bors, szerecsendió




A húst megmostam, szárazra töröltem , szeletekre vágtam, egy kisebb tepsibe pakoltam. Rászeleteltem a már szintén megmosott gombát és rákarikáztam az újhagymát (a zöldjéből is jutott). A tejszínbe kevertem a sót, borsot, szerecsendiót, és a hús alá öntöttem, majd az egészet megszórtam a reszelt sajttal, és 200 fokra előmelegített sütőbe tettem 35 percre. Rizibizivel tálaltam, fényképezni nem volt idő :)



4 adag, a recept tehát Fakanáltól

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése