2006. december 25., hétfő

Sok(k)


Hogy telt a karácsony? Gyomorsokkal. Sok volt és sokkoló. Egyfelől a vadhús uralta, a szarvaslevest ugye két napig ettük, harmadik napon vaddisznóból készült húsleves és gombás vadvalami volt az ebéd, erre még ma csülköt toltam :) Tegnap este pedig leitattak (vagy hagytam magam?), házi rozéval, beficcent valami kékeszöld színű őszibarackpálinka is, reggel a másnaposság összes tünetével ébredtem. Egyébként is gyomorrontással küszködünk felváltva, remek.



Amit viszont egyáltalán nem ettem, az a beigli. A tesóm otthonfelejtette az adagomat, anyámnál meg a mézes krémes mindent vitt, így beigli már nem fért belém. A mézes krémest " megvettük" , Valaki szavaival élve, a receptjét hamarosan bepötyögöm, és ettem olyan fatörzset is, ami majd megszólalt. Szintén coming soon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése