2006. szeptember 2., szombat

Tökfőzelék


Nem szeretettem a töfőzeléket, ahogy a többi gyerek sem. Én szerintem azért nem szerettem, mert a többiek sem :) Valamikor későkamasz koromban voltam hajlandó otthon is elismerni végre, hogy pedig de. Mondjuk azt is későn árultam el nekik, hogy a töltöttpaprikát és a túrós csuszát is szeretem...



Hozzávalók:



  • 1 kg gyalult tök

  • kis csomag kapor

  • 1 evőkanál olaj

  • só, cukor, ecet

  • fél doboz tejföl

  • 1-2 teáskanál liszt

  • ha van otthon, akkor még egy fél paradicsom



Az olajon a tököt a kaporral (és a paradicsommal) megpárolom, sózom. A lisztet összekeverem a tejföllel - én biztosra menvén vagy a mixifixiben vagy mélyebb tálkában a minihabverőmmel, felengedem 1-1,5 deci hideg vízzel, a tökhöz keverem. Az egészet jól összeforralom, kis cukorral és ecettel ízesítem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése